اسپیس سازه

تولیدکننده اسپیس (فروش - اجاره - خدمات نمایشگاهی)

اسپیس سازه

تولیدکننده اسپیس (فروش - اجاره - خدمات نمایشگاهی)

گروه تولیدی اسپیس سازه ، سازه نمایشگاهی اسپیس فریم را به دو حالت فروش اسپیس فریم و اجاره اسپیس
فریم در اختیار متقاضیان قرار میدهد. برپایی سالن های نمایشگاهی در متراژ های مختلف با ارتفاع های قابل تغییر و
مسقف شده توسط چادر و ساخت غرفه های نمایشگاهی در طرح و اندازه های متفاوت با استفاده از اسپیس فریم و
طراحی و ساخت محیط های تبلیغاتی از جمله فعالیتهای گروه صنعتی اسپیس سازه میباشد.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

فروش اسپیس فریم

سه شنبه, ۲ تیر ۱۳۹۴، ۰۴:۱۶ ب.ظ

گروه صنعتی اسپیس سازه با در اختیار داشتن کارخانه تولید سازه نمایشگاهی اسپیس فریم آمادگی دارد تا با تولید انبوه اسپیس فریم و فروش اسپیس فریم (space frame) در ابعاد و رنگهای مختلف و قدرت تولید بالای اسپیس فریم دربرای فروش  حداقل زمان ممکن نسبت به تامین سفارشات مشتریان در متراژ زیاد اقدام نماید.بکار گیری از بهترین مواد اولیه در ساخت اسپیس فریم و استفاده از برترین ابزار ساخت اسپیس فریم محصولات اسپیس سازه را در بازار شاخص نموده است.در حال حاضر اسپیس فریم های تولیدی اسپیس سازه دارای بالاترین کیفیت در کشور میباشند.



فروش اسپیس فریم (space frame) و بست اسپیس فریم  به صورت کلی و جزئی صورت می گیرد.




  

سازه نمایشگاهی اسپیس فریم در دو نوع آبکاری و رنگی تولید میگردد. بست و قفل اسپیس فریم های تولیدی اسپیس سازه به صورت پروانه ای تولید میگردند که قابلیت نصب را در حالات مختلف اسپیس فریم دارا میباشد.اسپیس فریم ها دارای طرح و انداز های متفاوتی میباشند که قابلیت تولید اسپیس فریم در ابعاد خاص نیز امکان پذیر میباشد.نصب اسپیس فریم توسط بست مخصوص اسپیس فریم انجام میگردد.خریداسپیس فریم نمایشگاهی برای اشخاصی که از اسپیس فریم به طور مداوم استفاده مینمایند مرقون به صرفه میباشد. فروش اسپیس فریم نمایشگاهی توسط اسپیس سازه در حداقل زمان ممکن انجام میگیرد. ساخت و تولید سریع اسپیس فریم نمایشگاهی از اهم مزایای آن میباشد.


اسپیسفریم طرح خموت

  

 

 

 

اسپیس فریم طرح زیگزال



   

نظرات  (۱)

"استفاده از سازه اسپیس فریم به عنوان راه حل هوشمندانه برای ساخت سازه‌های نمایشگاهی و رویدادهای موقت و دائم پیشنهاد می‌شود. شرکت shelter با درک کامل از نیاز صنعت ساخت و ساز، مرکز تولید و ساخت اسپیس فریم را راه‌اندازی کرده است. با مراجعه به این مرکز، اسپیس فریم‌های با کیفیت و با قابلیت تنظیم به اندازه و طرح‌های متنوع را با قیمت مناسب تهیه کنید و از مزایای این راه حل هوشمندانه بهره‌مند شوید."

 

وب سایت ما : https://www.shelter.ir/%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%a7%d8%b3%d9%be%db%8c%d8%b3-%d9%81%d8%b1%db%8c%d9%85.html

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی